treeni.fi harjoituspäiväkirja
Kirjautuminen
Etusivu – Alhaalla näkyy ryhmäläisten viimeisen 30 päivänharjoitustunnit palkkeina.
Punaisella alleviivattu ”Harjoituspäiväkirja”-välilehti
Vihreällä alleviivattu ”Tilastot”-välilehti
Sinisellä alleviivattuun kohtaa tulee viikon harjoitusohjelma
Harjoituspäiväkirja-välilehti
Oikealle tulee teidän viikon harjoitusohjelma (Valmentaja täyttää)
Vasemmalle kohtiin ”Lisää” täytätte ne harjoitukset, mitä olette tehneet.
Seuraavassa diassa katsotaan mitä tapahtuu kun klikkaa ”Lisää”painiketta.
Harjoituksen lisääminen
Harjoituksen nimi täytettävä
Harjoituksen kokonaiskesto punaisella ympäröityyn kohtaan!
Tehdyt harjoitukset ja kommentit alle, sekä rasitus, fiilikset yms..
Nyt tallennettu harjoitus näkyy maanantai-iltapäivän kohdallaharjoituspäiväkirjassa.
Voit lisätä toisen harjoituksen painamalla uudestaan ”Lisää”-painikkeessa.
Huom. Jos olet ollut harjoituksissa voit oikealta kopioida (Kopioi suunnitelmapäiväkirjaan –kohdasta) valmentajan tekemästä suunnitelmasta harjoituksenharjoituspäiväkirjaan, teet vain tarvittavat muutokset siihen ja lisäätharjoituksen keston, kommentit yms..
Tilastot-välilehti
Katso dia 3. eli etusivu. Siellä vihreällä on alleviivattu ”Tilastot”
Tilastoihin tulee ylös joka viikon harjoitustunnit palkkeina.
Punaisella ylhäällä ”Tekstisyöte”-välilehti katsotaan seuraavassa diassa.
Tekstisyöte-välilehti
Tilastot -> Tekstisyöte
Tähän tulee ylös kaikki mitä olette kirjoittaneet harjoituspäiväkirjaantehdyksi.
Esim. Kohta ”punnerrukset” kertoo, että 270 harjoituksessa on tehtypunnerruksia, yhteensä 4178 kpl ja keskimäärin 15,47 punnerruksensarjoissa.
Harjoituspäiväkirja
Jotta ”tekstisyöte” kohdassa näkyy harjoitusmäärät, täytyyharjoituspäiväkirjaan merkitä määrät eri harjoitteista.
Esim. Venyttelyt 30 min
              Vedot 5x100m
              Lenkki 45 minuuttia
              Punnerrukset 3x10
Harjoituspäiväkirjaan täytyy aina kirjoittaa tietty harjoite(esim. venyttelyt, lenkki, vedot..) samalla tavalla, jotta nenäkyvät tekstisyötteen tilastoissa.
Kun painatte harjoitteen (tässä tapauksessa punnerrukset) kohtaatekstisyötteestä, aukeaa teille uuteen ikkunaan harjoitusmäärät eri viikoilta.
Tästä näemme, että esimerkiksi viikolla 9 harjoituksissa on tehty yhteensä 70punnerrusta, viikolla 10 on tehty 80 punnerrusta jne…
Voi valita myös monta kohtaa kerralla (esim. punnerrukset, vatsalihasliike,selkäliike) niin näkee, kuinka monta näitä lihaskuntoliikkeitä on tehnytyhteensä, jos niiden määrät on täytetty harjoituspäiväkirjaan.
Mitä laitan harjoituspäiväkirjaan?
Tärkein asia on kokonaismäärä harjoittelusta.
   Täytä aina harjoituksen nimi ja kesto, vaikka et laittaisikaan
   harjoitukselle muuta sisältöä.
Harjoituksen kesto tarkoittaa koko harjoitukseen kulunutta aikaa.Se sisältää kaikki juomatauot, palautukset, venyttelyt yms. Jostulet harjoituksiin esim. kävellen, juosten tai pyörällä, voit lisätäsiihen kuluneen ajan myös harjoituksen kestoon.
Esim. Tulen pyörällä harjoituksiin 15 min, harjoitukset 2h (120 min)ja vielä pyöräillen kotiin 15 min. Tällöin harjoituksen kesto15+120+15 = 150 min.
Laita harjoituspäiväkirjaan myös omatoiminen harjoittelu,esimerkiksi venyttelyt iltaisin.
Myös mahdolliset muiden lajien harjoitukset tulee merkitä, esim.jalkapallotreenit 90 min.
Kysymyksiä?
Jos on jotain kysyttävää treeni.fi harjoituspäiväkirjan käyttöönliittyen, voitte kysyä aina harjoituksissa tai laittaa kysymyksiäsuoraan minun sähköpostiini: